Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu společnosti
Babáčková, Lucie ; Tomišková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analyzovat současný stav komunikačního mixu brněnského fitness centra FITKO JANA a na základě výsledků analýzy navrhnout komunikační mix, který přinese zefektivnění prodeje služeb centra. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, druhá část seznamuje se základními údaji o fitness centru a analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření povede k navržení nového a změnám stávajícího komunikačního mixu fitness centra, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej nabízených služeb.
Využití reverzních elektronických aukcí ve stavebnictví na Slovensku
Chadima, Tomáš ; Vojtěch, Dušan (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu využívání reverzních aukcí ve stavebnictví na Slovensku. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy, typy a účastníci elektronických aukcí. Dále jsou zde podrobně zpracovány elektronické reverzní aukce jako významný nástroj nákupních procesů ve stavebnictví. Praktická část se zabývá analýzou a následnými doporučeními pro stavební sektor - prostřed-nictvím dotazníkového šetření.
Návrh komunikačního mixu dětské herny
Kovářová, Kristýna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou mladé dětské herny BALU. Hlavním předmětem této diplomové práce je zanalyzování současného stavu marketingové komunikace a nalezení takové komunikační politiky, která zvýší návštěvnost a tím i prodej služby. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, které jsou východiskem pro zpracování dalších částí. Druhá část seznamuje se základními údaji dětské herny a analyzuje současnou marketingovou situaci. V poslední části je návrh komunikačního mixu, který bude následně aplikován.
Proposal of Motivational Programme in the Company Karafa, Ltd.
Lužová, Alice ; Tieber, Michael (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Objective of this thesis is to analyze the HRM functions within the company Karafa Ltd. Company is leading retailer sales of flowers in Czech Republic and currently is solving issues with high fluctuation of manpower as well as lack of motivation. Author of this thesis is going to apply particularly questionnaire and other research methods to determine how employees are satisfied with their work and what motivates them. The purpose of this thesis is to suggest feasible solution that can improve HRM functions in Karafa Ltd.
On-line marketingová komunikace
Vybíhal, Tibor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „On-line marketingová komunikace“ je návrh na zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti podnikající v informačních technologiích. V části literární východiska jsou vymezeny nejdůležitější pojmy a metody. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, dále je analyzováno makroprostředí, mikroprostředí, marketingový a komunikační mix vybraného podniku a následně je prováděno dotazníkové šetření. Na základě získaných poznatků jsou závěrem vypracovány konkrétní vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti.
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
MILAN, Jan
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat bylo dotazníkové šetření. Vybranou maloobchodní jednotkou pro výzkum byl zvolen Electro World České Budějovice. Analýza nákupní atmosféry maloobchodní jednotky Electro World České Budějovice prokázala, že většina zákazníků ji vnímají pozitivně. To můžeme potvrdit a dokázat tím, že se zákazníci vracejí do této prodejny a opakovaně zde nákupují.
Návrh komunikačního mixu dětské herny
Kovářová, Kristýna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou mladé dětské herny BALU. Hlavním předmětem této diplomové práce je zanalyzování současného stavu marketingové komunikace a nalezení takové komunikační politiky, která zvýší návštěvnost a tím i prodej služby. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, které jsou východiskem pro zpracování dalších částí. Druhá část seznamuje se základními údaji dětské herny a analyzuje současnou marketingovou situaci. V poslední části je návrh komunikačního mixu, který bude následně aplikován.
Využití reverzních elektronických aukcí ve stavebnictví na Slovensku
Chadima, Tomáš ; Vojtěch, Dušan (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu využívání reverzních aukcí ve stavebnictví na Slovensku. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy, typy a účastníci elektronických aukcí. Dále jsou zde podrobně zpracovány elektronické reverzní aukce jako významný nástroj nákupních procesů ve stavebnictví. Praktická část se zabývá analýzou a následnými doporučeními pro stavební sektor - prostřed-nictvím dotazníkového šetření.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Babáčková, Lucie ; Tomišková, Kateřina (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Návrh komunikačního mixu společnosti“ je analyzovat současný stav komunikačního mixu brněnského fitness centra FITKO JANA a na základě výsledků analýzy navrhnout komunikační mix, který přinese zefektivnění prodeje služeb centra. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, druhá část seznamuje se základními údaji o fitness centru a analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část za pomoci marketingového výzkumu prováděného na základě dotazníkového šetření povede k navržení nového a změnám stávajícího komunikačního mixu fitness centra, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej nabízených služeb.
Proposal of Motivational Programme in the Company Karafa, Ltd.
Lužová, Alice ; Tieber, Michael (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Objective of this thesis is to analyze the HRM functions within the company Karafa Ltd. Company is leading retailer sales of flowers in Czech Republic and currently is solving issues with high fluctuation of manpower as well as lack of motivation. Author of this thesis is going to apply particularly questionnaire and other research methods to determine how employees are satisfied with their work and what motivates them. The purpose of this thesis is to suggest feasible solution that can improve HRM functions in Karafa Ltd.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.